خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/18 - 12:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
میرزایی:

راه نورانی شهدا و همه مجاهدان راه حق تا نابودی رژیم منحوس صهیونیستی ادامه دارد

نماینده مردم  اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی مطرح کرد:صهیونیست پلید و کوردل یک بار دیگر خوی رذل و سراسر سیاهی و خباثت خود را در کشتار فجیع مردم متدین ایران نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت؛ حسین میرزایی  نماینده مردم  اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی را صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:





بسم الله الرحمن الرحیم



در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، حادثه اندوهناک و تلخ تروریستی در مسیر زائران سردار دلها دل ملت ایران و آزادی خواهان جهان را آزرده خاطر ساخت. صهیونیست پلید و کوردل یک بار دیگر خوی رذل و سراسر سیاهی و خباثت خود را در کشتار فجیع مردم متدین ایران نمایان ساخت و این جز تلاش کور آنان برای انتقام از استقامت و ایمان پیروان حاج قاسم نیست. 



تروریست‌های آدم کش و وابستگان استکبار جهانی که دستشان از انتقام گرفتن از ملت مقتدر ایران خالی است و در جبهه پرتوان مقاومت شکست خورده‌ای بیش نیستند حقد و کینه عمیق خود را اینگونه آشکار ساخته‌اند اما بدانند ملت ایران پابرجا به این خون‌هاست و راه نورانی شهدا و امام شهیدان و همه مجاهدان راه حق تا نابودی همیشگی رژیم منحوس صهیونیستی ادامه دارد. 



اینجانب با آرزوی سلامتی و عافیت برای مجروحان این واقعه تلخ تروریستی، همدردی خود را با خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و تسلای دل آکنده از درد و رنج آنان را از خداوند متعال مسألت دارم. /



پایان پیام

  • کد خبر : 374244
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار